تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در پیج های پر مخاطب اینستاگرامی در اسنت وی به سادگی قابل انجام است. از زمان انتشار تبلیغ تا دریافت بازخورد تبلیغات, (اینکه چه کسانی پست شما را لایک کرده و کامنت گذاشته و یا اینکه کاربران مشترک با پیج شما چه کسانی هستند) با استفاده از پلتفرم اسنت وِی همه این مراحل را در یک پنل، مدیریت و مشاهده می کنید.

چرا تبلیغات در اینستاگرام

براساس تحقیقات سایت techrasa.com نزدیک به ۲۰ میلیون ایرانی در اینستاگرام عضو هستند. اینستاگرام یک اپلیکیشن شبکه اجتماعی اشتراک گذاری تصویر بر بستر اینترنت می باشد که در سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرده است.

آمار دقیقی از تعداد کاربران اینستاگرام در ایران وجود ندارد. اما با نگاه کردن به تعداد دانلود های اینستاگرام از کافه بازار ( حدود ۱۶ میلیون ) و در نظر گرفتن حقیقتی که تعداد زیادی نیز اینستاگرام را از گوگل پلی دانلود می کنند، و وجود بین ۶ تا ۷ میلیون آیفون در ایران(که تقریبا همه ی آن ها اینستاگرام را نصب شده دارند)، می توان گفت اینستاگرام در ایران حدود ۲۰ میلیون کاربر دارد که این تعداد تقریبا ۲.۸۵ درصد کاربران اینستاگرام را تشکیل می دهد و اگر پراکندگی جمعیت ۴ تا ۵ میلیونی ایران را در نظر بگیریم می توان با اطمینان گفت حدود ۳ درصد از کاربران اینستاگرام ایرانی هستند.
کاربران ماهانه اینستاگرام

نمودار تعداد کاربران فعال اینستاگرام در هر ماه

اسنت وِی، پلتفرمی مناسب برای تبلیغات در اینستاگرام

تیم اسنت وِی با بهره گیری از این فرصت، اقدام به طراحی و انتشار نرم افزای نموده است که به وسیله آن شما می توانید تبلیغات خود را در اینستاگرام منتشر کنید. شما می توانید با بررسی و تحلیل صفحات پر طرفدار و فیلتر کردن ویژگی های صفحات مورد نظر، صفحات پیشنهادی برای تبلیغات را انتخاب نموده و اقدام به انتشار تبلیغ خود در آن صفحات نمایید.

کنترل پنل اسنت وی بخش داشبورد تبلیغات

مراحل تبلیغات در اینستاگرام با استفاده از پلتفرم اسنت وِی

  1. تعریف کمپین : کمپین ها مجموعه ای از تبلیغات و پیشبینی بودجه برای کمپین است.
  2. تعریف محتوای تبلیغات : محتوای تبلیغ شامل متن، تصویر و ویدیو است که برای انتشار آماده می شود.
  3. تعریف تبلیغ : انتخاب رسانه (اینستاگرام یا تلگرام) بر اساس بودجه، انتخاب کمپین و تاریخ انتشار. تبلیغ شما آماده است!
  4. پرداخت تبلیغات : با اتمام پرداخت، تبلیغ در پنل منتشر کننده انتخاب شده قرار می گیرد.
  5. انتشار و بازخورد : پس از انتشار تبلیغ توسط رسانه انتخابی شما، بازخورد ها را مشاهده کنید. میزان مشارکت، دیده شدن و افرادی که با پست تبلیغاتی شما تعامل داشته اند.

آموزش تبلیغات در اینستاگرام