اینستاگرام (Instagram)

آمار شبکه‌های اجتماعی موجود روز به روز درحال افزایش است. اما هیچ‌ کدام از این شبکه‌ها به خوش اقبالی اینستاگرام نبوده‌اند.
در این شبکه اجتماعی شما می‌توانید فیلم و عکس برای دوستان و دنبال کنندگانتان به اشتراک بگذارید.


برای ساختن یک حساب کاربری در اینستاگرام، شما تنها به یک ایمیل و نام کاربری احتیاج دارید. حال می‌توانید با متصل کردن اینستاگرام خود به دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر و فیسبوک، دوستان و آشنایان بیشتری را به دامنه دوستان خود در اینستاگرام اضافه کنید.
شما می‌توانید پروفایل خود را به صورت عمومی یا خصوصی داشته باشید، در حالت عمومی همگان حتی کسانی که از دوستان شما نیستند می‌توانند عکس‌های شما را دنبال کنند و در حالت خصوصی تنها کسانی که در لیست دنبال‌کنندگان (Follower) شما هستند می‌توانند به محتوای اشتراک گذاشته شما دسترسی داشته باشند.
شما می‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای گالری مورد نظر خود را در این شبکه اجتماعی اضافه کنید و یا می‌توانید با استفاده از دوربین خود برنامه، عکس‌ها و فیلم‌های جدیدی برای بارگذاری تهیه کنید.
البته لازم است بدانید حداکثر زمانی که برای این فیلم‌ها در نظر گرفته شده است ۱ دقیقه می‌باشد و در صورتی که زمان فیلم تهیه شده شما بیش از ۱ دقیقه باشد نیاز است تا قسمت‌هایی از آن را کوتاه کنید.
زمانی که عکس و یا فیلمی را برای به اشتراک گذاشتن در این شبکه انتخاب می‌کنید اینستاگرام به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید رنگ، نور و بسیاری خصوصیات دیگر را روی آن اعمال کنید و سپس اقدام به اشتراک گذاری آن کنید.
در زمان بارگذاری یک عکس شما همچنین می‌توانید یک متن (Caption) به عکس خود اضافه کنید که همراه با عکس شما به دیگران نشان داده شود، لوکیشینی که عکس در آن گرفته شده را نیز می‌توانید با استفاده از قابلیت (Location) به آن اضافه کنید. همچنین اگر در عکس شما دوستانتان نیز حاضر هستند شما می‌توانید با استفاده از قابلیت برچسب گذاری یا همان (Tag) دوستانتان را در عکس مشخص کنید (به محض تگ کردن دوستانتان، برای افراد تگ شده پیامی مبنی بر تگ شدنشان در عکس شما ارسال می‌شود).
اگر می‌خواهید یک عکس یا نوشته را تنها با یک یا چند نفر به صورت خصوصی به اشتراک بگذارید، می‌توانید از قسمت پیام خصوصی (Direct) استفاده کنید.
علاوه بر عکس‌هایی که در صفحه شما نمایش داده می‌شوند شما در صورت استفاده از آخرین نسخه این برنامه می‌توانید یک داستان (Story) از عکس و فیلم های خود تهیه کنید و آن را در قسمت مربوطه به اشتراک بگذارید، توجه داشته باشید که هرکدام از داستان‌های شما تنها ۲۴ ساعت فعال می‌باشند. هنگامی که در قسمت Timeline هستید، صفحه را به سمت راست بکشید، ‌یک دوربین در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید به وسیله آن داستان روزمره خود را بسازید. هم‌چنین شما می‌توانید مستقیما بر روی عکس‌های داستان‌هایتان متون و شکلک‌هایی را اضافه کنید.
علاوه بر موارد ذکر شده شما می‌توانید داستان‌های دیگر دوستانتان را نیز در بالای صفحه تایملاین مشاهده کنید و نیز در قسمت تنظیمات کاری کنید که یک یا چند نفر از دوستانتان قادر به دیدن داستان (Story) شما نباشند.
برای نظر دادن به این عکس و فیلم‌ها میتوانید از گزینه‌ای که در سمت چپ در قسمت پایین عکس وجود دارد استفاده کنید و یک پیام خصوصی برای منتشر کننده عکس بفرستید.
در صفحه جستجوی اینستاگرام هم با الهام از کسانی که دنبال کرده‌اید، تعدادی از عکس‌ها و ویدیوهایی که گمان می‌رود از دیدن آن‌ها لذت ببرید نشان داده می‌شود.
این نرم افزار برای تمامی پلتفرم‌های اندرویدی، آی او اس و ویندوز موبایل به صورت رایگان در دسترس است و طبق آمار مارکت اندرویدی، گوگل پلی در حدود ۵ میلیارد بار دانلود شده است! در حال حاضر نسخه‌ی ۱۰.۳ آن در اختیار کاربارن قرار گرفته و این بررسی نیز روی همین نسخه انجام شده است.

منبع : panevesht.com

تبلیغات در اینستاگرام