تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام راهکارها آموزش ها و نکات فنی

خرید فالوور اینستاگرام، فیک یا واقعی ؟

خرید فالوور، فیک یا واقعی ؟

اینستاگرام محبوب ترین شبکه ی اجتماعی در بین ایرانیان شناخته می شود و هر روز بر آمار تعداد کاربران جدید آن افزوده می شود. امروزه افراد مشهور، برندها، کسب و کارها، اینفلوئنسرها و افراد عادی هرکدام در این شبکه ی اجتماعی صفحه شخصی یا تجاری دارند. اما با گسترش این شبکه ی اجتماعی در ایران و جهان، نوع نگاه به این ابزار جدید ارتباطی متحول شده و امروزه کاربرد آن از صرف به اشتراک گذاری مطالب فراتر رفته و به ابزاری اقتصادی تبدیل شده است که از آن برای گسترش کسب و کار و تجارت استفاده می‌شود.

شروع تبلیغات در اینستاگرام و افزایش فالوور با اسنت وی

به باور بسیاری از کاربران، فالوورها نشان‌دهنده اعتبار یک صفحه و در واقع عاملی برای تضمین رونق کسب و کار صاحبان آن هستند. هرچه تعداد فالوورها بیشتر باشد افراد هم بیشتر ترغیب می‌شوند تا دریابند چه چیزی درباره آن صفحه جالب است. به همین خاطر بازار خرید فالوور اینستاگرام داغ است و سایت ها و شرکت زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. افزایش فالوور برای اینفلوئنسرها امری حیاتی بوده چرا که هر کدام که فالوور بیشتری داشته باشند بیشتر می توانند درآمد کسب کنند به همین خاطر بعضی از آنها روی به خرید فالوور می آورند. در این میان نیز شرکت هایی هستند که اقدام به فروش فالوور می کنند. اما آیا مطمئن هستند این فالوور ها واقعی‌اند یا خیر ؟ علاوه بر اینفلوئنسر ها ممکن است بعضی از صاحبان صفحات اینستاگرام، ادمین ها و دیجیتال مارکتر ها برای افزایش محبوبیت صفحه اینستاگرام اقدام به خرید فالوور کنند. خیلی از این شرکت ها مدعی می شوند که فالوور واقعی اینستاگرام و فالوور ایرانی اینستاگرام می فروشند که البته از ادعا تا عمل فاصله ی زیادی است.

اما پیشنهاد اسنت وِی برای افزایش فالوور اینستاگرام چیست ؟

اسنت وی ابزار مدیریت، تحلیل و تبلیغ در شبکه های اجتماعی می باشد. ادمین ها و صاحبان صفحات اینستاگرام می‌توانند با انتشار تبلیغات موضوعی و هدفمند در اینستاگرام، و استفاده از ترفند ها و تکنیک های افزایش فالوور در اینستاگرام، فالوور واقعی اینستاگرام را برای صفحه خود جذب کنند.
پنل کاربری اسنت وی

آماده افزایش فالوور در اینستاگرام هستید ؟

شما می توانید دو مقاله ی ترجمه شده ی “۱۱ راه برای افزایش فالوور اینستاگرام” و “۵۰ روش رایگان افزایش فالوور اینستاگرام ” را مطالعه کنید، و یا می توانید مقاله ی  “آموزش تبلیغات در اینستاگرام با اسنت وی” را مطالعه کنید و یا اینکه هم اکنون شروع به تبلیغات کنید.

شروع تبلیغات در اینستاگرام و افزایش فالوور با اسنت وی


۹۶/۰۹/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
Mohamad GM

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی