سایت اسنت رنک با هدف رتبه بندی صفحات اینستاگرام چهره های مشهور، برندها ، شرکت ها و اینفلوئنسرها ایجاد شده است. در محبوب ترین شبکه ی اجتماعی بین ایرانیان، افراد مختلفی صفحات اینستاگرام خود را راه اندازی کرده اند. صفحات اینستاگرام که هم می توانند شخصی و هم تجاری باشند. افراد و چهره های مشهور می توانند از این بستر برای معرفی کارهای جدید خود و ارتباط مستقیم و بی واسطه با طرفداران خود استفاده کنند. برندها،شرکت ها و اینفلوئنسرها می توانند از اینستاگرام برای افزایش درآمد و تبلیغات استفاده کنند. رتبه بندی اینستاگرام توسط اسنت رنک می تواند برای همه ی گروه ها کارآمد باشد. مردم عادی هم که جزو فالوورهای آن ها هستند، ممکن است تمایل داشته باشند رتبه بندی صفحات محبوبشان را بدانند.
فرم ثبت صفحه اینستاگرام در اسنت رنک


شرکت ها و برند ها می توانند رتبه ی اینستاگرام رقیب هایشان را در اسنت رنک مشاهده کنند، همچنین می توانند پربازدید ترین صفحات اینستاگرام و صفحات اینفلوئنسرهای مشهور را پیدا کرده و از طریق اسنت وِی به آنها درخواست تبلیغ دهند.
اسنت رنک با رتبه بندی موضوعی صفحات اینستاگرام، به صاحبان صفحات و دنبال کنندگانشان اطلاعات جالب و تاثیر گذاری می دهد. به عنوان مثال می توان به درصد مشارکت کاربران اشاره کرد، درصد مشارکت کاربران برابر است با مجموع تعداد لایک ها و کامنت ها تقسیم بر تعداد فالوور ها که در حقیقت میانگین مشارکت در همه ی پست ها را محاسبه می کند.
به سایت اسنت رنک سر بزنید و آن را به دوستانتان معرفی کنید.

https://rank.ascentway.com/

آیا تمایل دارید رتبه صفحه اینستاگرام خودتون رو بدونید ؟

شما می توانید صفحه ایسنتاگرام خودتون رو در رتبه بندی اسنت رنک قرار دهید.