کمپین های تبلیغاتی چیست؟ این سوالی که امروزه هر بازاریاب، مدیر کسب و کار و هرفردی که حیطه ی کاری اش در این زمینه است از خود می پرسد. برای آزمایش، تعدادی از کارکنان بخش‌های مختلف شرکت خود را انتخاب کنید و از آنها بپرسید که کمپین تبلیغاتی چیست. با مطرح کردن این پرسش ساده، نه تنها در میان شرکت‌های مختلف، بلکه در بین کارکنان یک شرکت نیز پاسخ‌های متفاوتی خواهید شنید.

در واقع، کمپین تبلیغاتی، اطلاعیه، تبلیغات، ترویج، آموزش، پیشنهاد خرید، بازاریابی مستقیم یا وب‌سایت نیست، بلکه ترکیبی از تمامی این موارد است. هر بازاریاب می‌تواند از هر یک از تاکتیک‌های گفته شده در بالا به تنهایی استفاده کند، ولی در چنین مواقعی نمی‌توان گفت که او کمپینی تبلیغاتی به راه انداخته است؛ او فقط از تاکتیکی موقتی، برای اصلاح بازار یا وضعیت کسب‌و‌کاری موقتی استفاده کرده است.

در مقابل، کمپین تبلیغاتی، سیستم برنامه‌ریزی شده‌ای از ارتباطات است که برای ایجادِ تغییراتی پایدار و بلندمدت در هویت یک برند، یک نگرش یا رفتار طراحی شده است. نکته کلیدی در بازاریابی دیجیتال این است که یک آژانس بازاریابی دیجیتال معتبر، کمپین هایتان را کاملا هدفمند در معرض دید مخاطبانی که بیشترین علاقمندی را به محصولاتتان دارد منتقل می کند. به همین دلیل در مقایسه با سایر روش ها، حجم بیشتری از خریداران بالقوه کمپین تان را خواهند دید و طبیعتا درصد بیشتری از آنان تبدیل به خریداران شما خواهند شد. ایده های کمپین تبلیغاتی زیادی می تواند توسط برترین آژانس های تبلیغاتی اجرا شود تا به رونق کسب و کار شما کمک کند.

اسنت وی یک ابزار دیجیتال مارکتینگ کارآمد و مؤثر است که همواره به فکر همه ی افراد و شرکت های حاضر در دنیای دیجیتال مارکتینگ می باشد. یکی از خدمات این ابزار ارائه لیست آژانس های تبلیغاتی به اعضای خود است. از طریق همین لیست آژانس های تبلیغاتی، مدیران کسب و کار می توانند بهترین کمپین های تبلیغاتی را برای خود داشته باشند.
با عضویت در اسنت وی، می توانید آژانس تبلیغاتی خود باشید و یا از مشاورین ما برای ایجاد کمپین تبلیغاتی خود مشاوره بگیرید.

ثبت نام و شروع تبلیغات در اسنت وِی

بیشتر بخوانید :