راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام - قسمت آخر -راه های کسب در آمد


شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که به فکر راه اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام افتاده باشید و بخواهید از طریق آن کسب درآمد کنید. اما در اولین قدم با مشکل بزرگی به نام افزایش فالوئر روبرو شده اید. با مجموعه مقالات راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام لرن روت همراه باشید تا قدم به قدم و به سرعت این موضوع را درک کرده و به کار ببرید.

در مقاله های پیشین این سری به موضوع تحلیل فضای رقابتی در اینستاگرام، آماده سازی صفحه و افزایش فالوئر پرداختیم. در این مقاله به بررسی راه های کسب در آمد از اینستاگرام می پردازیم.
اکنون شما یک صفحه با تعداد  فالوئر متناسب و پست های مناسب با موضوع کاری خود دارید. راه های زیر می توانند به کسب در آمد شما از این صفحه منجر شوند:

اگر موضوع صفحه شما، محصول محور است، یعنی کالا ها و محصولات خود را معرفی می کنید، می توانید از طریق فروش اینترنتی خود این محصولات را به فروش برسانید. یک آدرس تلگرام یا ... در اطلاعات صفحه خود جهت ایجاد ارتباط قرار دهید، و در زیر پست های خود اعلام کنید که امکان ارسال محصولات وجود دارد. هر کس که متقاضی خرید محصولات شما باشد، می تواند از طریق راه ارتباطی مشخص شده به شما پیام دهد و شما محصول را بصورت پستی در اختیار او قرار دهید.
هر موضوعی که صفحه تان داشته باشد، می توانید با دریافت هزینه ای، سایر صفحات را تبلیغ کنید. البته موضوع مهم در این مورد این است که تعداد فالوئرهای صفحه شما عدد قابل توجهی باشد. معمولا تبلیغات اینستاگرام به این صورت است که صاحب صفحه متقاضی تبلیغ، یک عکس و متن از طریق راه ارتباطی مشخص شده به شما می دهد و شما آن را به مدت 1 تا چند ساعت در صفحه خود می گذارید و سپس آن را حذف می کنید. این راه،  در صورتی که تعداد فالوئرهای شما زیاد باشند،  سریع ترین روش کسب در آمد از اینستاگرام است.
دریافت پست سفارشی راه دیگری است که از طریق آن می توانید کسب در آمد کنید. این روش بسیار وابسته به موضوع صفحه شماست. بطور مثال اگر صفحه شما مربوط به مطالب آموزشی است، می توانید از افراد خاص در آن زمینه مطلبی گرفته و پست کنید و آن شخص را معرفی کنید، یا اگر صفحه شما موضوع احساسی دارد، می توانید برای تبریک و ... پست سفارشی بگیرید.
موفقیت در اینستاگرام و کسب درآمد از آن وابسته به فعالیت زیاد شما در این شبکه اجتماعی است. روش های گفته شده در این مجموعه مقالات کمک می کند که شما این فعالیت ها را هدفمند انجام دهید.
منبع : learnrout.ir