راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام - قسمت دوم

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که به فکر راه اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام افتاده باشید و بخواهید از طریق آن کسب درآمد کنید. اما در اولین قدم با مشکل بزرگی به نام افزایش فالوئر روبرو شده اید. با مجموعه مقالات راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام لرن روت همراه باشید تا قدم به قدم و به سرعت این موضوع را درک کرده و به کار ببرید.

در قسمت دوم از این مجموعه مقاله نحوه راه‌اندازی یک صفحه مناسب را بررسی خواهیم کرد.
همانند قسمت قبل ما بطور فرضی موضوع صفحه مورد نظر را آموزش در نظر می‌گیریم. اولین قدم در راه اندازی صفحه‌تان تکمیل اطلاعات صفحه است. 
از منوی پایین صفحه گزینه سمت راست را انتخاب کنید همانند شکل زیر:

حالا در پروفایل خود هستید، روی گزینه EDIT YOUR PROFILE کلیک کنید، تا با صفحه زیر روبرو شوید:

4 گزینه وجود دارد که هر کدام برای منظور خاصی است:
Name : این گزینه نام پروفایل شما خواهد بود که کاربران اینستتاگرام آن را در صفحاتی که شما هستید زیر نام نام کاربری شما خواهند دید. مشخصا این نام باید مرتبط با کسب و کار شما باشد. این نام می تواند شامل Space و غیره باشد. همچنین محدودیتی در این نام نیست و اگر کسی قبلا آن را ثبت کرده شما نیز می توانید این کار را بکنید.
Username : نام کاربری شما که نباید قبلا توسط کسی ثبت شده باشد. این نامی است که در صفحات مختلف در لایک ها و کامنت ها با آن پروفایل شما مشخص می شود.
Website : اگر دارای وب سایت هستید، آدرس آن را اینجا وارد کنید. حتی شما می‌توانید آدرس تلگرام خود را جهت ارتباط قرار دهید. این متن بصورت لینک درخواهد آمد.
Bio : تمام توضیحات پروفایل شما باید در این قسمت قرار گیرد. سایر راه های ارتباطی، خدمات و ایده های شما و سایر مواردی که بستگی به خلاقیت شما دارد. البته نباید متن موجود در این قسمت را بیش از حد طولانی کنید.

حالا نوبت به انتخاب استراتژی پست گذاری می‌شود. نکته اول این است که شما باید برنامه منظمی برای پست گذاری داشته باشید. مثلا روزهای دوشنبه و پنج شنبه و یا هرروز ساعت 9 شب. این موضوع باعث می‌شود فالوئر های شما بدانند که شما چه زمانی پست می‌گذارید و آن را دنبال کنند. در غیر اینصورت بسیاری از پست های شما توسط فالوئرهای شما دیده نخواهد شد. نکته دیگر این است که باید پست های شما دارای یک تم (theme) خاص داشته باشد. منظور از تم این است که یک سبک و سیاق خاص را در تمامی پست ها تکرار کنید، بطوریکه هرگاه کاربری پستی را به سبک و سیاق پست شما دید متوجه شود این پست مربوط به پروفایل شماست. نکته دیگر اینکه سعی کنید در پست های خود و در عکس ها بصورت ریز و در گوشه ای از آن نام صفحه خود را به همراه لوگوی اینستاگرام قرار دهید. در این صورت اگر پست شما توسط افراد دیگری به اشتراک گذاشته شود، مبدا پست مشخص می شود و بطور خودکار برای شما تبلیغ خواهد شد.
اما موضوع مهم دیگر قرار دادن هشتگ در پست هایتان است. به وب سایت www.top-hashtags.com/instagram سر بزنید. لیستی از محبوب ترین هشتگ ها را برای شما به نمایش در خواهد آورد. 
اما هشتگ به چه معناست؟ هشتگ ها در زیر یک پست نشان می دهند که پست مربوطه با متن مربوطه در هشتگ ارتباط معنایی دارد. مثلا ما برای یک پست آموزشی در مورد اینستاگرام از هشتگ های #اینستاگرام #آموزش #آموزش_اینستاگرام استفاده می کنیم. هرچه تعداد هشتگ ها بیشتر باشد بهتر است. حال هر کس در جستجوی اینستاگرام هریک از هشتگ های فوق را جستجو کند پست ما نیز در بین آنها خواهد بود. همچنین اگر شما برروی هشتگ مربوطه کلیک کنید لیست تمام پست های دارای آن هشتگ را برای شما به نمایش در خواهد آورد. استفاده از هشتگ های محبوب در سایت فوق باعث افزایش احتمال بازدید پست شما خواهد شد.
همچنین زمانی که شما اقدام به قرار دادن پست می کنید، گزینه ای به نام Tag People وجود دارد، و در صورتی که شما افرادی را در پست تگ کنید آنها متوجه خواهند شد که شما پستی اضافه کرده اید. البته این موضوع زمانی توصیه می شود که شما با افراد مربوطه آشنایی داشته باشید، در غیر اینصورت و در صورت تگ کردن افراد عادی، این نوعی مزاحمت برای آنها خواهد بود و امکان اینکه شما را بلاک کنند وجود خواهد داشت.
گزینه دیگری نیز به نام Add Location  وجود دارد که در صورتی که پست شما مربوط به منطقه خاصی است می توانید آن را به نقشه اضافه کنید.
با در نظر گرفتن موارد فوق تعداد زیادی پست آماده کنید و در صفحه خود قرار دهید. حالا صفحه شما آماده بهره برداری است.
در مقاله بعدی به نحوه فالو کردن منطقی و افزایش فالوئر خواهیم پرداخت.

منبع : learnrut.ir

تبلیغات در اینستاگرام