راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام - قسمت سوم - افزایش فالوئر

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که به فکر راه اندازی یک کسب و کار در اینستاگرام افتاده باشید و بخواهید از طریق آن کسب درآمد کنید. اما در اولین قدم با مشکل بزرگی به نام افزایش فالوئر روبرو شده اید. با مجموعه مقالات راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام لرن روت همراه باشید تا قدم به قدم و به سرعت این موضوع را درک کرده و به کار ببرید.

در دو قسمت اول و دوم این مجموعه آموزش به دو موضوع تحلیل فضای رقابتی و راه اندازی صفحه در اینستاگرام پرداختیم. در این مقاله به بررسی راه های افزایش فالوئر می پردازیم. از آنجایی که فالو کردن زیاد باعث بلاک شدن حساب کاربری شما در اینستاگرام می شود، از این رو نیاز است تا روش مناسبی برای این کار در نظر بگیرید.
افزایش فالوئر در اینستاگرام از دو روش کلی امکان پذیر است:
1. روش های هزینه بر: در این روش ها شما با پرداخت هزینه هایی بدون دخالت مستقیم خودتان و بدون نیاز به صرف وقت قابل توجهی، به فالوئرهای بیشتری خواهید رسید. این روش ها خود بر دو گونه هستند:
• تبلیغات: شما به وسیله درخواست تبلیغ در صفحاتی که دارای فالوئرهای زیادی هستند و پرداخت مبلغی به تبلیغ صفحه خود می پردازید. با توجه به میزان فالوئر صفحه مورد نظر، مبلغ هزینه متفاوت است. بطور میانگین صفحه ای در حدود 800K برای قرار دادن تبلیغ صفحه شما به مدت یک ساعت هزینه ای بین 20 تا 30 هزار تومان خواهد گرفت. بازخورد این روش بسیار وابسته به ساعتی است که تبلیغ شما قرار می گیرد که معمولا بهترین زمان بین ساعت 11 شب تا 2 بامداد است و همچنین متن و عکس پست شما که به عنوان تبلیغ قرار می گیرد نیز بسیار مهم است. البته معروف و محبوب بودن صفحه مورد نظر نیز امری ضروری است.
• نرم افزارهای جانبی: در این روش شما با استفاده از نرم افزارهای جانبی به افزایش فالوئر می پردازید. نرم افزارهای خارجی و داخلی زیادی برای این کار وجود دارند ولی استفاده از نرم افزارهای داخلی در جذب فالوئرهای ایرانی مناسب تر است. برای مثال یکی از این نرم افزارها فالوئر بگیر اینستاگرام   است که می توانید آن را از بازار دانلود کنید. در این نرم افزار می توانید با خرید سکه توسط این نرم افزار فالوئر جذب کنید. مثلا با خرید 1000 سکه، در مدت 24 ساعت 500 فالوئر به شما اضافه خواهد شد.
2. روش های رایگان: در این روش ها شما هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد اما در عوض نیاز است تا زمان قابل توجهی را در روز برای افزایش فالوئر اختصاص دهید. برای این کار روش های زیر وجود دارند:
• تبادل: در صورتی که صفحه شما به رقم قابل توجهی از لحاظ تعداد فالوئرها رسیده باشد (بیشتر از 2K) می توانید از تبادل استفاده کنید. برای این کار به صفحاتی که تعداد فالوئری در محدوده تعداد فالوئرهای شما دارند رفته و از آنها بخواهید صفحه شما را تبلیغ کنند و در عوض شما نیز صفحه آنها را تبلیغ کنید.
•  نرم افزارهای جانبی: نرم افزارهای معرفی شده در فوق بخش دیگری نیز دارند که در آن شما به فالو کردن اشخاص معرفی شده توسط نرم افزار می پردازید و در عوض سکه دریافت می کنید، پس از آن که تعداد سکه ها به حد معینی رسید می توانید درخواست جذب فالوئر کنید و نرم افزار در مدت 24 ساعت این تعداد را به صفحه شما خواهد افزود.
• فغالیت های متنوع: به صفحات عمومی و پر بازدید و به خصوص مرتبط با موضوع کسب و کار خود بروید پست ها را لایک کرده و کامنت بگذارید. کامنت گذاشتن باعث می شود صفحه شما دیده شود، در این صورت اگر صفحه شما  اسم و عکس مناسبی هم داشته باشد، افرادی که کامنت شما را می بینند صفحه شما را فالو خواهند کرد. هم چنین به صفحات افراد عادی که صفحه آنها قفل نیست نیز بروید و پست های آنها را نیز لایک کنید. این کار نیز باعث می شود آنها شما را فالو کنند.
• هشتگ های معروف: هشتگ های like4like# یا like4follow# یا likeforfollow# یا likeforlike# یا follow4follow# یا followforfollow# را جستجو کنید. پست هایی که از این هشتگ استفاده کرده اند برای شما به نمایش درخواهد آمد. حالا با توجه به هشتگ مورد نظر آن کار را انجام دهید تا صاحب صفحه متقابلا این کار را در قبال صفحه شما انجام دهد. با این کار به افزایش لایک یا افزایش فالوئر صفحه خود کمک خواهید کرد. البته این روش خیلی توصیه نمی شود چون بازخورد زیادی ندارد.
• فالو کردن با برنامه: شاید در ابتدای راه اندازی صفحه در میان راه های بدون هزینه این بهترین روش باشد. به صفحات مرتبط با موضوع صفحه خود بروید، و با اولویت که بیان خواهیم کرد افراد را فالو کنید. در ابتدا افرادی که در زیر پست ها کامنت گذاشته اند چون این افراد فعال خواهند بود و با احتمال بیشتری شما را فالو کرده و در صفحه شما نیز فعالیت خواهند کرد. در اولویت بعدی افرادی که پستی را لایک کرده اند. در اولویت آخر نیز افرادی که صفحه مورد نظر را فالو کرده اند.  اما بسیار مهم است که این کار را با برنامه انجام دهید، درغیر اینصورت با مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام روبرو خواهید شد. در ابتدای کار هر 1 ساعت 30 نفر را فالو کنید و این کار را 5 بار در روز در فواصل زمانی زیاد تکرار کنید. مثلا هر 3 ساعت 30 نفر. هر چقدر تعداد فالوئر شما افزایش یابد می توانید تعداد هر نوبت را بیشتر کنید. مثلا زمانی که به 6K برسید می توانید 60 نفر را در هر نوبت فالو کنید.
راه های افزایش فالوئر در اینجا به اتمام می رسد. در مقاله بعدی به راه های کسب درآمد از اینستاگرام خواهیم پرداخت.
منبع : learnrout.ir